zaterdag 29 mei 2010

#9


Hier is ie dan me eigen amigurumi ontwerpje "mijn kleine groene monstertje!!" Ben er super trots op! Zijn body lag al een maandje of 2 rond te slingeren in me hobbykistje en van de week toch maar besloten om hem eens een keer af te maken. De armpjes waren vrij makkelijk de pootjes heb ik even over gedaan om de goede grote te krijgen die ik mooi vond. De oren hmm vond ik lastig want wat voor oren kies je dan juist hele grote of een middel maat of juist hele kleine. Nou het zijn deze dus geworden het lijkt wel een beetje op bunny oren, dus misschien dat ik hier nog iets aan ga veranderen. Ik ga deze eerst nog in het roze maken. En dan wil ik me patroon uitwerken om hem misschien hier op internet te zetten!

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Jij maakt ook mooie dingen!
    Bedankt voor je reacties, leuk!
    Dit mag dan wel een monstertje zijn, maar wel een superlief monstertje!
    Ik gebruik indd Catania, bevalt me heel goed!!!
    Maar ik haak ook wel met acryl van de Wibra, Zeeman, Roma en Jasmina ( die laatste 2 zijn van Scheepjes en haken superlekker).
    De labels zijn van Holland Label.
    Als je een eindje naar beneden scrollt, vind je een bericht daarover met link.

    Tot de volgende keer!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen