vrijdag 18 juni 2010

#15


Een opvouwbare fotostudio deze heb ik van de week gekocht. Omdat ik het altijd al leuk vind om foto's te maken leek me dit wel een handig ding om mijn amigurumi creaties te fotograferen.

Ik maakte vroeger altijd al foto's met me moeders camera en toen ik een jaar of 12 was had ik zelf een Ricoh fototoestel gekocht (digitaal was er toen nog niet). Ik maakte toen altijd foto's op vakantie en op mijn verjaardagfeestjes en dan had ik een fotorolletje vol en dan gelijk naar de fotograaf brengen vond het altijd zo leuk dan om de foto's op te halen. Ik heb ook een tijdje met wegwerpcamera's foto's gemaakt voornamelijk met uitgaan en toen de digitale camera op de markt kwam heb ik me eerste Trust camera gekocht hmm.. de opvolger van deze werd de Canon 80a vondt het echt een super camera. En nu in het bezit van een Canon 350D met een paar lenzen en een Canon Ixus. Het liefste maak ik foto's van mijn zoontje en soms van de dingen rond om me heen. Dit is dan ook een van mijn hobby's misschien dat je ze hier ooit nog een keer voorbij ziet komen :)

Vandaag is een collega van mij met zwangerschapsverlof gegaan en heb voor haar snel nog een konijntje gehaakt met een sjaaltje voor op de babykamer. Omdat ik dit konijntje al een keer op me blog heb staan heb ik er deze keer geen foto bij staan.

4 opmerkingen:

  1. Oh!! Waar heb je die fotostudio vandaan? Ik ben al een tijd op zoek namelijk. Fotografie is naast haken ook een grote hobby van mij! :D
    Ik begon ook met een kleine analoge camera als kind, meerdere wegwerp camera's en nu werk ik met een Fujifilm Finepix. Heerlijke camera! Voor in de toekomst zou ik ook nog wel een spiegelreflex willen hebben ;-)
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze hebben ze nu bij de Xenos in de aanbieding voor 29,95 euro. Hier zit maar 1 achtergrond bij. Er zijn er ook waarbij meerdere kleuren bij zitten. Maar die zijn weer iets duurder. Deze zit ook gelijk al in een tas die je dan om bouwt tot een klein studiootje echt makkelijk om mee te nemen en ook om op te bergen!

    Jij hebt waarschijnlijk dus ook dozen vol met foto's? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Computer vol foto's ;-) Mijn vader heeft de dozen vol foto's!
    Ik ga op zoek naar de fotostudio!! Thanks voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb speciaal een externe harde schijf aangeschaft voor mij digitale foto's dat is wel handig.
    Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen