zaterdag 19 juni 2010

#16

Gister kwam mijn mannetje thuis en er waren 2 pakketjes binnen gekomen nu was er 1 pakketje voor mij bedoeld en weet je wat erin zat? Sandra Silbermond (Moonglow) pop!! De laatste van de drie die ik nog moest hebben van de collectie! Ik zag de pop op ebay staan zat zo te twijfelen zal ik er wel of niet op bieden en toen ik eindelijk besloten had om te bieden was hij al verkocht. Je komt ze heel af en toe toevallig tegen nou staat er wel eentje voor 159 euro maar dat vind ik echt te duur.
Toen ik klein was heb ik ooit een pop gekregen Regina Regenbogen (ook wel bekend als Rainbowbrite)
deze kwam uit Duitsland nou weet ik niet zeker of deze daar ook gemaakt is. En later heb ik zelf de tweede pop gekocht Penny Popperpink (Tickled Pink) ook via ebay. En nu heb ik sinds gister dus ook Sandra Silbermond (Moonglow) Oh i'm so Happy!!! Heb nog even een fotootje gemaakt.


Van links naar rechts: Regina Regenbogen (Rainbowbrite), Penny Popperpink (Tickled Pink), Sandra Silbermond (Moonglow).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen