woensdag 30 juni 2010

#24

Gisteren toch maar eens naar de dokter geweest, ik ben al een paar maanden best moe, licht in me hoofd en als ik te snel op sta dan word ik duizelig en val ik bijna flauw. Van het weekend was het zo erg dat ik iets aan het doen was en erbij moest gaan liggen omdat ik allemaal zwarte vlekken voor de ogen kreeg. Dus toch maar eens naar de dokter gaan. Mijn bloeddruk was te laag en de dokter heeft gelijk bloed geprikt. Morgen krijg ik de uitslag van mijn bloed. Misschien dat mijn Hb-gehalte weer te laag is en krijg ik misschien staalpillen. En aan een te lage bloeddruk kunnen ze verder niks aan doen. Alleen dat ik het dan rustig aan moet doen. Zelfs nu ben ik best moe en moet ik me soms echt aan dingen toe zetten om iets te doen. Maar verder gaat het wel goed met me. :)

Maar even wat anders!!!
Mijn manneke is vandaag jarig en is 40 geworden!!
Net even de tuin een beetje versierd. Zaterdag hebben wij een feestje in de tuin. Ik zelf ben 15 Juli jarig dus we vieren het ook gelijk maar samen net zo handig toch! Hij heeft zelf al een kadootje uitgezocht een HD Media Player. Vanmiddag ga ik samen met mijn zoontje iets met modelleerklei maken net even nog snel gehaald bij de kruidvat ben benieuwd of het wat wordt. :) Zal er in ieder geval foto's van maken.

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!
    Toch nog een mooi cadeau voor je man! :D
    Vast veel plezier zaterdag!
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefelicieerd!! Wat wilde je gaan maken van de zpagetti? Groetjes, Nancy ps. en beterschap!! Veel drop eten is goed voor een lage bloeddruk, toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, jammer dat je het niet geworden bent.. misschien kunnen we een keertje samen een swap doen ;-) Nu even niet, want ik heb het best druk met swappen, maar het lijkt me wel heel leuk om een keer te doen! En dat van de dropjes, mijn zoon had dezelfde problemen als jij en de dokter raadde hem dat aan ;-) Alleen was de oorzaak (lage bloeddruk) bij hem dat hij aan het groeien was (is 16 jaar) en dat zal bij jou niet meer zijn, neem ik aan ;-) Dus bloed prikken is dan wel heel raadzaam! En zo veel doe ik niet met de Zpagetti, ik heb nu 1 tas af, 1 halve haha, een paar bloemetjes, frutseltjes, 2 hartjes, (oh, toch nog best wat)! Wil nog een keer een kaarshouder of zo maken, maar dan van de winter hoor!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mannetje!

    Ik ben je 15e volger geworden! Je maakt leuke dingen zeg.

    BeantwoordenVerwijderen