donderdag 1 juli 2010

#25

Gelukkig mijn bloed was verder goed! Nancy gaf me de tip om dropjes te eten dus dat ga ik eens proberen en dat vind ik helemaal niet erg want drop vind ik lekker!!

Deze week moet ik het haken en freubelen even aan de kant leggen, omdat we Zaterdag een feestje hebben en dingen moet regelen en ondertussen nog een zoontje van 1,5 rond heb rennen en hem steeds in de gaten moet houden komt het er niet echt van. Volgende week weer aan de haak me vingers die kriebelen nu al. En dan 15 Juli ben ik zelf jarig dan ook weer weinig tijd.

Vanavond ga ik naar de film Eclipse met mijn tante en nichtje de derde film van de Twilight Saga serie.
Heb zelf al alle 4 de boeken gelezen. Heb er super veel zin in. Ook even lekker er tussen uit.

5 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat je bloed verder goed was!! Leuk, bijna jarig!! Veel plezier bij de film, die volgens mij heel erg eng is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dat alles goed was!
    Veel plezier met alle leuke dingen en succes met alle voorbereidingen in de warmte!

    Goede tip trouwens van de drop!
    Is mijn lievelingssnoep maar mag het juist niet zo veel hebben, vanwege hoge bloeddruk.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen