maandag 5 juli 2010

#26

Zo het weekend zit er weer op, het was best druk en het ging ook heel snel voorbij. Het feestje zaterdag was super leuk en gezellig en heel veel spulletjes gekregen o.a. gourmetstel, tia maria, geld, lekkere dingetjes enz.. te veel om allemaal op te noemen.

Vandaag kwam er een pakketje binnen waar ik al een paar weekjes op aan het wachten ben. Nieuwe kleurtjes wol!! Het wol is van Lana Grossa - Star besteld bij Wollywood. Dit is een webwinkeltje in Duitsland. Ik moest wat langer wachten want het bolletje geel moest nog nageleverd worden dat duurde eventjes. Maar het zijn in ieder geval mooie felle kleurtjes!

 
- Nieuwe kleurtjes wol -


- Project waar ik tussendoor mee bezig ben -

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zo'n grote lading wolletjes te krijgen zeg!
    Wat een mooie kleuren ook!

    Haakt dit garen fijn?? Ik heb het al vaker gezien namelijk, en ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wollywood...met zo'n naam kan het niet mis gaan natuurlijk :P
    Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Marjo heb met dit garen nog niet gehaakt maar iemand via hyves gebruikt dit ook, ik ben benieuwd of dit garen fijn haakt het is wel dikker garen als catania. Zal het laten weten als ik er iets mee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen