woensdag 7 juli 2010

#28

Sommige mensen kennen het wel "pay it forward" of te wel geef het door. Via PoesP.'s haar blog heb ik me ook hiervoor aangemeld. Wat houdt het in, ik ben een van de drie mensen die binnenkort een verrassing krijgt van Poes P. nou mag ik drie andere mensen gelukkig maken met een verrassing die ik gemaakt heb en die drie mensen mogen weer drie andere mensen gelukkig maken met een zelf gemaakte creatie enz... enz...

Een aantal voorwaarden als je mee wilt doen:
- Reageer snel op dit bericht.
- Zorg ervoor dat je bij de eerste drie bent en,
- Beloof plechtig dat je op jouw beurt drie anderen een pleziertje doet.
Je mag helemaal zelf kiezen wat je door gaat geven, iets zelf maken? iets leuks?
iets vrolijks? gebruik je fantasie!

3 opmerkingen:

  1. Ik kom hier voor het eerst en ben een beetje aan het rondsnuffelen. Heb je hier helemaal geen reacties op gehad?
    Ik zou wel mee willen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe met je mee!!
    Nu nog bedenken wat ik ga maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk ik wil ook wel mee doen...(als je terug bent uit Zwitserland natuurlijk)....

    BeantwoordenVerwijderen