donderdag 15 juli 2010

#31

Nou heb een heleboel te melden dus we beginnen bij het begin.
Als eerste is het vandaag mijn VERJAARDAG!! En ik ben 29 levensjaren jong/oud!!
Omdat ik vandaag jarig ben wil ik iets leuks doen dus ik ben sockbunny's aan het maken en vervolgens wil ik deze weg gaan geven! Gewoon omdat ik het leuk vind om mensen blij te maken met iets kleins. Ze zijn nog niet helemaal klaar er moeten nog oogjes op een neusje en een mondje. Maar hier al een fotootje. Het zijn 2 grote bunny's en heb voor het eerst 5 baby bunny's gemaakt.


Wat moet je doen om er 1 in je bezit te krijgen:
- Laat een berichtje achter
- Vertel wat voor naam jij jou bunny zou geven.
- Als je voorkeur voor een kleurtje hebt laat dit dan ook even in je berichtje weten.
Ik wil via een nummergenerator de winnaars kiezen. Iedereen mag mee doen! Ook mensen die geen blogger hebben. Deze actie loopt tot volgende week Donderdag 22 Juli.

12 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Ontzettend leuk!
    Ik zou er wel eentje voor mijn kleinste nichtje willen winnen. Mijn naam zou Smootzie zijn!
    En de grijs, zwart en roze trouwens.

    Leuk zo, je eigen beestje, in gehaakt en in sokvariant! Leuk ontworpen!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkige verjaardag!
    mijn bunny met de roos-wit-rode ruiten gaat Swa noemen !
    ik plaats strakjes een link op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkige verjaardag!

    Ik ben verzot op 'roze' en ik zou de mijne dan ook Roosje willen noemen
    (lekker origineel *humhum*)

    Ik ga ook een linkje op men blog plaatsen ;)

    Veel Liefs Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creaties! Ik doe graag mee voor de roze met de ruitjes op, en geef haar (want het een haar, daar ben ik zeker van) de naam Pinda :-)
    Nog een gelukkige verjaardag, groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ben laat, maar wens je alsnog een fijne verjaardag toe. Ik wil graag meedoen aan deze give-away voor mijn nichtje. Ik zou de bunny Babette noemen (Babs in het kort)

    groetjes Adriana

    Ik heb trouwens ook een link geplaatst naar je wedstrijd op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat leuk, zou een leuk knuffelpopje zijn voor mijn dochtertje van 4maand. Tja en een naam knijntje zo sprak mijn oudste in het begin konijntje uit. Mocht ik winnen zou de voorkeur gaan naar de roze/ rood/ wit geruite. Ze zijn echt superleuk en leuk blog heb je. Bij mij trouwens ook een give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,
    wat een leuke knuffeltjes en zo eenvoudig, maar eenvoud siert. Leuke kleuren, ik vind ze allemaal even leuk.
    Ik zou er eentje aan mijn dochtertje kunnen geven, die is dol op knuffeltjes. Zij zou zelf wel een naam bedenken, maar misschien wordt het dan ook Joep, zoals ons 'echt' konijn. Joep Konijn.

    Bedankt voor deze kans en groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ze zien er erg vrolijk uit! Ik zou gaan voor een roze. M'n jongste dochter wordt donderdag 1 jaar en ik zou 't knijntje Juultje noemen. Naar de 2e naam van de jarige (julia).
    Ik ga dus heeel hard duimen! O ja en een linkje staat op m'n blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heyn nogmaals gelukkige verjaardag! Mijn konijntje zou Kamiel heten, naar mijn eigen langharig hangoor dwergkonijn van toen ik 18 was.
    Vele groetjes en mercietjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat jammer dat ik deze gemist heb! Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de winnaars ook gefeliciteerd. Jullie hebben een geweldige prijs gekregen zeg!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. och ben ik ook weer eens te laat.
    volgende keer maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen