donderdag 15 juli 2010

#32

En nu de rest wat ik nog kwijt wilde.
Gister morgen ben ik met mijn zoontje Jason naar de "Kinderboerderij de Loi" geweest in Wellerlooi. Het was super leuk daar, je mag daar tussen de konijntjes en de cavia's lopen tussen de gietjes, schaapjes en de pony's hij vondt het helemaal geweldig!

- Het varken had biggetjes gekregen -

- Even pauze houden wat drinken en rozijntjes eten -

Op de terugweg is Jason in de auto in slaap gevallen zo moe was hij ervan. Heb hem thuis lekker in bedje gelegd.

Gisteravond zullen de meeste ook wel de storm gemerkt hebben. Bij ons zag het er zo uit voordat het begon. En wat gingen de wolken snel voorbij. En daarna begon het pas echt te waaien en te regenen.




Bij ons in de tuin zit een nestje met jonge duifjes (of ik daar zo blij mee ben weet ik nog niet zolang ze niet alles onder schijten vind ik het goed.) Dus ik op een stoel gaan staan en me fotocamera erbij gepakt.
En ja het zijn duifjes.

- duifjes -

En het laatste.. vanmorgen heb ik van me zoontje en man al kadootjes gekregen. Een rijstpan om ja natuurlijk rijst in te koken en een kimmidoll! Vanavond krijg ik nog bezoek van familie enzo. 

- Shika kimmidoll -

Zooo en dat was het weer voor vandaag...........

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen