vrijdag 23 juli 2010

#37

Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaars bekend maken! Maaaaar helaas IEDEREEN krijgt een sockbunny!! Hihi. Omdat er 8 mensen mee gedaan hebben en ik eigenlijk 7 bunny's zou weggeven heb ik besloten om er eentje bij te maken! Ik probeer aan iedereen zijn wensen te voldoen ik heb de bunny's met de online generator in kleur groepen verloot. Hier op een rijtje met de namen en de namen van de bunny's.

1. Pippelotje - Swa - de geruite bunny
2. Adriana - Babs - Babybunny
3. Ann - Joep konijn - Babybunny
4. Knowme - Roosje - Babybunny
5. Poes P. - Pinda - Babybunny
6. Matawi - Smootzie - gestreepte bunny
7. Bouwiena - Knijntje - Babybunny
8. Lien - Juultje - Babybunny

Dus als jullie mij je adressen willen mailen dan stuur ik ze zo snel mogelijk op!
En nog bedankt voor alle felicitaties nog en voor het mee doen aan mij give a way!

6 opmerkingen:

  1. Oh super! En wat leuk dat ik Pinda geloot heb, die past perfect in het rijtje van mijn P'tjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey, bizar maar mijn reactie staat er niet meer! Spijtig! Proficiat aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai hai, ik heb mijn adress meteen doorgemaild. Wat leuk dat iedereen prijs heeft. Echt leuk gedaan. Ik kan niet wachten.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk/ lief. Knijntje zal een goed huisje krijgen Niene zal waarschijnlijk veel met hem knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn reactie staat er ook niet meer bij, gek zeg... Zal dan wel wat fout zijn gegaan bij blogspot ofzo...
    Iedereen gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen