vrijdag 30 juli 2010

#39

Wauw me eerste award gekregen deze week de Stylish Blogger Award! Kreeg hem van 2 volgers van Annemarie en van Frutsels dit vind ik natuurlijk hardstikke leuk! 


Als je deze award krijgt is het de bedoeling dat je 5 dingen over jezelf vertelt en de award doorgeeft aan 5 andere bloggers!

Dan beginnen we 5 dingen over mezelf:

- Dat ik een jaar geleden nog helemaal niet kon haken en nu er helemaal verslaafd aan ben mede dankzij mijn tante!
- Dat ik iedere keer weer leuk vind als er een volger bij komt en mij weer motiveert om te bloggen en dat ik ook probeer om iedere week een berichtje te plaatsen. Reacties vind ik natuurlijk ook hardstikke leuk!
- Dat ik het leuk vind om mensen blij te maken met iets kleins en mensen ook graag wil helpen dat ze ook via mijn blog inspiratie op doen om ook dingen te gaan maken.
- Dat we vorig jaar een heel druk jaar hebben gehad: zwanger, trouwen, baby, verhuizing allemaal binnen een jaar en nu genieten maar van ons huisje en van mijn zoontje en mijn grote manneke natuurlijk.
- En de laatste mijn favo kleuren dat zijn de kleuren van de regenboog, want daar krijg ik altijd een happy feeling van.


Dan 5 bloggers aan wie ik deze Award door mag geven:


Deze bloggers heb ik gekozen. Leuk om te lezen en maken ook zeer leuke spulletjes!
En omdat ik vind dat ze ook een Award verdienen.

7 opmerkingen:

  1. bedankt voor de award :-)
    ik plaats hem binnenkort!
    ik vond de sockbunny's daarnet in de brievenbus, de kindjes zijn er heel blij mee. heel lief van je, om er nog eentje te maken !
    een logje daarover volgt ook nog!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! En wat een leuke blog hier, ik ga je in de gaten houden ;)
    Groetjes, Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je haakt! En proficiat met je award :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor de felicitaties!
    Wordt er gewoon blij van!

    Fijn om te horen dat de sockbunny's zijn aangekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je hebt mijn give-away gewonnen hoor! :-) Kijk je nog even op mijn blog, daar staat een email-adres bij het bericht waar je jouw adres kunt doorgeven, zodat ik je kadootje kan opsturen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen