zaterdag 31 juli 2010

#41

Laatste tijd veel gedaan en bijna geen tijd om te knutselen wat ik oh zo jammer vind en dan heb ik tijd en dan ben ik veel te moe en zoek ik het niet. Maar deze week was het een top week!

Als eerste heb ik een give a way gewonnen van Homemade by Nancy! Echt super leuk! Ik vond natuurlijk die donut helemaal geweldig dus hopelijk krijg ik die ook maar dat is even afwachten, maar ik ben met alles blij dus dat komt wel goed!

Als het goed is wat ik zo links en recht heb gelezen dat alle sockbunny's goed zijn aangekomen bij hun nieuwe eigenaar. Dat is ook helemaal geweldig! En gelukkig is hier ook iedereen blij mee. (mocht het trouwens niet aan zijn gekomen laat het me dan even weten)

Donderdag ben ik met een vriendinnetje Desire wezen treinen door Nederland, we zijn in Rotterdam geweest naar de Primark wat me eigenlijk een beetje erg tegen viel heb daar in ieder geval wel nieuwe sokken gehaald om sockbunny's te maken en heel goedkoop ook nog eens. En later nog naar Amsterdam naar de Lush winkel! Ohh wat ruikt het daar lekker!!

- Lush winkel in Amsterdam -

Gister vond ik in de brievenbus het kaartje van Ingrid (Ingthings) iedereen die zich aangemeld had kreeg een leuk kaartje thuis gestuurd echt super lief! Dank je wel Ingrid!

- kaartje en dingetjes van Ingrid -

En vandaag in de tuin gewerkt ook dat moet gebeuren he! En wat vond ik daar jaaa ik zag het goed een klavertje vier! Lucky me!

- klavertje vier-

Morgenmiddag hebben we vergadering over de vakantie, over 2 weken gaan we een weekje weg naar Zwitserland. Maar daar vertel ik dan wel meer over als het bijna zover is.



6 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor je reactie! :$
    Ik heb een camera voor beginners,
    een fujifilm finepix s2000 HD.
    Hij is echt superfijn!

    Hopelijk heb je hier wat aan!

    xxxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb nog nooit een klavertje 4 gevonden (A)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaaaa, dat komt ervan hé als je een klavertje vier vindt! Het geluk overstroomt je dan!!!! Héérlijk! Wat een leuke give-away heb je gewonnen. En die lush winkel ja daar wil ik ook eens naar toe! En dan nog zulke lieve post krijgen ja dan heb je wel een kanjer week! Héérlijk! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeee!
    Nog bedankt voor je reactie!
    Dus je vriendinnen zijn ook op
    vakantie, en je zoekt nog leuke
    dingen om te maken?
    Ik weet niet of je het al wist,
    maar hier staan súperleuke DIY's op!
    http://www.girlscene.nl/systeem/zoek?searchterm=DIY&submit.x=0&submit.y=0&submit=submit
    Hopelijk heb je er wat aan!


    Lots of love, Lisanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd met het winnen van de giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Kaat, een toevoeging van mijnentwegen... kijk maar eens op mijn blogje. Veel plezier ermee. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen