zondag 11 juli 2010

#30



Mijn zelfgemaakte Cat Cow. Ik heb m nagemaakt van de Cat Cow's van Melissa Sue Stanley. Omdat ik deze heel mooi vind en er geen patroontje van is heb ik m maar zelf proberen te maken vind hem op zich best goed gelukt. Ik had de kleurtjes hier in de buurt van de wolwinkel gehaald en kwam er later achter dat dit rest bolletjes waren en die kleuren niet meer binnen kwamen, nou had ik het geluk dat mij tante deze kleur nog had, zat wel iets verschil maar ja ziet het zo bijna niet. De hoorntjes zijn ook iets anders uitgekomen dan dat ik eigenlijk wou.

Patroon: Zelf nagemaakt van Melissa Sue Stanley
Garen: Catania
Haaknaald: 3.00 mm

4 opmerkingen:

  1. Wauw!!!! Hijs helemaal top geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh, mooi geworden! Bij mij lukt het nooit zonder patroon...
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Een hele fijne dag!!! Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen