dinsdag 3 augustus 2010

#42

Zozo.. vandaag vond ik weer iets leuks in de brievenbus! Een envelopje van Homemade by Nancy wat ik in me vorige bericht al had getypt dat ik met nog 3 andere de give a way had gewonnen en die zat vandaag in de bus! Even snel een paar fotootjes gemaakt dat ik ze hier aan iedereen kan showen! En ik ben er super blij mee en vooral die DONUT!! Hij is echt om op te eten! Dank je wel Nancy!


Heb bijna me volgend project klaar Koopa het schildpadje van Super Mario deze is ook op bestelling gemaakt. Ben wel benieuwd hoe deze eruit gaat zien als ik hem in elkaar gezet heb.

Aankomend weekend is hier een beachparty in town en daar help ik ieder jaar mee en sta dan achter de coctailbar en op zaterdagmiddag organiseer ik met nog een vriendinnetje en nog een paar andere mensen de kindermiddag. Een plein vol zand en een zwembad voor verkoeling. Zondagmiddag is er ook een volleybal wedstrijd. Hopelijk mooi weer of ja als het maar droog blijft dan vind ik het al goed!
Dus geen tijd om te haken of te freubelen dit weekend.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat hij is aangekomen en dat je er blij mee bent! Ik heb hem graag voor je gemaakt! Veel plezier dit weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi, mooi, mooi! Veel plezier a.s weekend, klinkt leuk, hopelijk laat het zonnetje zich van zijn allerbeste kant zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, het memobriefje komt van 'VanMarieke.nl' Zij verkoopt niet alleen stoffen, maar ook kawaii-spulletjes, daar staan ze onder. Ze hebben verschillende, heel erg leuk!!
    http://www.vanmarieke.nl/overigkawaii.html

    BeantwoordenVerwijderen