donderdag 5 augustus 2010

#44

Wie oh wie wordt mijn 50ste volger!! Ja en als je 50 volgers hebt volgt er natuurlijk weer een give a way! Ik heb al allerlei leuke ideetjes! Maar weet nog niet zeker of ik zelf iets ga maken of gewoon een leuk pakketje maak met spulletjes. Deze keer zal ik de actie wat langer door laten lopen zodat iedereen ook kans heeft om mee te doen aangezien ik zelf ook binnenkort op vakantie ga en ook mensen al op vakantie zijn. Heb misschien nog wel een andere manier om te verloten maar dat moet ik nog even uitwerken of dat wel gaat lukken. Maar eerst moet die 50ste volger zich nog aanmelden!

Bij Creanoes is nu een leuke give a way actie! Omdat zij 29 volgers heeft!
Dus ga even naar haar blog laat een berichtje achter en zet op je eigen blog een berichtje over deze give a way! En wordt natuurlijk volger van haar blog!

- creanoes give a way! -

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 50e volger. Wat een mijlpaal hè. En zo'n goede motivatie.

    Maar ja, je hebt dan ook een geweldige leuke blog en je maakt zo'n mooie dingetje. Ga zo door.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de leuke reactie!!

    Maakt me dag weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk allemaal! Wat een heerlijke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps 54 al! hi,hi je donut is om op te vreten zo lief! Koopa is ook erg mooi geworden! Ga je nu voor de 60? groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen