dinsdag 10 augustus 2010

#45

De Beachparty zit er weer op voor dit jaar! Het was weer een geslaagd weekend met wat regen is het toch best druk geweest. Zaterdagmiddag was er kindermiddag en dat was ook super leuk er waren zo'n 70 kinderen en dat is toch wel heel wat aangezien er een hoop op vakantie zijn.

- Beachparty Kindermiddag 2010 -

Zondag was er volleywedstrijd en ik moest bij een team invallen omdat ze te weinig spelers hadden en weet je we zijn ook nog eens kampioen geworden! Een beker gewonnen en een fles schrobbler van 3 liter dus dat werd een rondje geven.

Ben nog steeds over na aan het denken wat ik met de give away actie zal doen want ik heb beloofd dat ik bij 50 volgers een give a way actie zou doen. Nou verwacht ik eigenlijk deze week nog een pakketje met hele leuke dingetjes en wou daarmee iets gaan verzinnen voor de give away. En anders was ik aan het denken om iets uit Zwitserland mee te brengen. Weet niet of ik het allemaal ga redden nog voor de vakantie want we vertrekken vrijdag al. Ben bang dat jullie misschien nog een weekje moeten wachten maar dan ga ik het ook goed maken met een super leuke give away!

Tijdje terug vond ik een leuk filmpje en deze wou ik met jullie delen.

- filmpje -

En vandaag kreeg ik me eerste aanmelding voor de pay it forward berichtje wat ik tijdje terug op me blog had geplaatst. Super leuk! Misschien volgen er nog wel 2 :)

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf filmpje. Wat goed dat jullie de volleybalwedstrijd hebben gewonnen. Klinkt als een geslaagd beach-weekend.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen