maandag 16 augustus 2010

#46

Heel even snel een berichtje vanuit Zwitserland. Ik wou vrijdag nog een berichtje typen voordat ik ging maar helaas werkte het internet niet. Nu zit ik even op de laptop van me neefje. Het weer is nog niet zo heel super hier maar als het goed is zou het morgen beter weer worden we zullen zien. Verder gaat alles goed hier. Heb nu wel wat meer tijd om te haken. Ben onder andere bezig met mijn dekentje wat ik nog af moet maken en met het vosje maar die lukt niet zo mooi als ik had verwacht maar deze is ook met vilt en ik heb geloof ik een beetje te dik vilt ervoor gebruikt we zullen zien wat ervan komt. Kreeg Donderdag mijn pakketje nog binnen waar ik een leuke give away van ga maken. En ik had nog nieuwe haaknaalden besteld en uilen-oogjes. Maar hierover meer als ik weer terug ben. Nou tot snel maar weer!

Liefs Kaatje

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat het weer tegenzit. Maar van de andere kant, kun je zo wel lekker aan de knutsel.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet lekker van je vakantie!!
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen