zondag 22 augustus 2010

#47

En we zijn weer thuis.. Gister thuis gekomen van vakantie en savonds gelijk weer uit geweest naar de kermis hier in het dorp. Het was weer super gezellig. Vandaag nog wat spulletjes uitpakken en vanmiddag bbq-en bij me schoonouders.

Van de week ga ik me lijstje afmaken met de dingen die ik hier nog wil gaan posten. Onder andere de give away actie die ik beloofd heb en mijn creaties die ik natuurlijk op vakantie gemaakt heb en how to make a sockbunny.

En ik heb nu totaal 3 aanmeldingen voor de pay it forward! Dus daar ga ik ook mee aan de slag! Allemaal leuke dingetjes! Ik heb nog 2 weken vakantie dus dat moet allemaal wel gaan lukken toch?

4 opmerkingen:

  1. Lekkere vakantie gehad?? Veel crea bezig geweest?? Ben benieuwd!!
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leef je nog goed uit tijdens de resterende periode van je verlof.

    Ik ben benieuwd naar de foto's.

    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer terug bent, fijne vakantie gehad?

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen