maandag 23 augustus 2010

#50


En hier komt dan eindelijk mijn give away!!! Omdat ik al meer dan 50 volgers heb.
Het zal een soort van een pakketje worden met Kawaii achtige spulletjes o.a. iets wat ik zelf heb gemaakt/gehaakt en strookjes om lucky stars te maken (hier kun je zien wat ik ermee bedoel en hoe ze gemaakt worden)

En natuurlijk moet je hier wat dingen voor doen
- Laat een berichtje achter (check ook even voor de zekerheid of je bericht er ook werkelijk bij staat om misverstanden te voorkomen)
- En zet een link op je blog of post een bericht op je blog.

Omdat we in de vakantie periode zitten laat ik deze give away iets langer doorlopen zodat iedereen ook kans maakt dus je kunt je opgeven tot 30 September 2010. Succes!

28 opmerkingen:

  1. Ziet er keileuk uit, ik doe heel graag mee!
    dumpdiedumpdiedum... en ik hoop dat ik wun ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk ook mee Caet!! :D
    Je link staat al op mn blog, ik zal ook je giveaway erop zetten!
    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt erg leuk! Die lucky stars wil ik zelf ook eens maken dus ik doe heeeeel graag mee!!! Een linkje staat op m'n blog en nu ga ik heel hard duimen voor mezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie/leuke give away weer! :D
    Ik doe ook heel graag mee !!!
    Ik post ook een linkje op mijn blog!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke Give Away Caet, Ik wil mijn kansje ook wel wagen.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik doe mee vanavond plaats ik een linkje ! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yep ik wil ook graag meedoen! Leuk hoor een give-away. Zoooo spannend!! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat orgineel! Ik heb die lucky stars nog niet eerder gezien. Ik doe graag mee. Ik heb de link al op mijn blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook mee!! Een linkje komt op mijn blog!!
    Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oi Mag ik mee doen! Ik zet een linkje op mijn blog! Leuk leuk luek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben benieuwd. Er staat een linkje op m'n blog;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk zeg ik doe mij. Ga even een berichtje posten op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuke give away.
    ik doe graag mee.
    groetjes van thea r., een stille meelezer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke Give away , ik doe graag mee! En een link naar jouw blog op de mijne...
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, heb hem helemaal niet gezien, ik wil ook graag meedoen!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartstikke leuk deze give away, ik doe graag mee. Ik ga meteen even een link op mijn blog plaatsen, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo kawaii! Ik doe graag mee!
    Ik heb een linkje geplaatst op mijn blog.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik doe graag mee en vind het erg spannend!
    Linkje staat er !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke give-away, ik doe graag mee!
    Ik post het zodadelijk ook op mijn blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoera, ik doe mee. ik moet dringend eens terug wat meer bloggen, want ik loop alle weggevers mis.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hipperdepip! gefeliciteerd met je al meer dan 50 volgers!
    Ik kwam hier al enkele keren kijken en ben vandaag dan ook volger geworden, dat werd tijd :)
    een link komt op men blog
    groetjes
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk leuk leuk...en ik ga proberen om je link op mijn blog te plaatsen hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oef! Bijna te laat, dat kan natuurlijk niet... Ik doe mee! :D Zet hem direct onder mijn kopje ♥ Give away's ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, give aways zijn zo spannend! Je link staat er hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hé wat leuk,Ik ben nog maar pas begonnen in blogsaland, dus ik waag een poging.. Leuk hoor, ik zet m erop...

    BeantwoordenVerwijderen