dinsdag 24 augustus 2010

#51

Dit vosje had ik gemaakt op vakantie hij is iets anders geworden als dat hij zou moeten zijn volgens het patroon. Ik kwam tot mijn ontdekking dat ik waarschijnlijk te dikke vilt gebruikt heb en het dus niet lukte zoals het zou moeten of ik kan gewoon niet met vilt overweg. Dat is een ding wat ik nog moet uitzoeken voor de volgende keer. Het vosje heeft inmiddels al een "thuis" gekregen en dat is bij mijn tante ze was vorige week vrijdag jarig en omdat ik van haar een amigurumi had gekregen heb ik er ook een voor haar gemaakt en ze vindt het natuurlijk ook leuk om zelf gemaakte dingetjes te krijgen.

Patroon: By Stellamaria Red Foxy Crochet Pattern
Website: Etsy shop Stellemaria
Garen: Catania Cotton
Haaknaald: 3.00 mm
Versiering: Zwarte vilt op het buikje


- Tasje van Poes P. -

En ik wou mijn mooie rode tasje nog showen die ik van Poes P. had gekregen ik had mij aangemeld voor de PIF actie bij haar blog. En kreeg deze voor mijn vakantie nog binnen en deze is ook gelijk mee gegaan op vakantie hier had ik mijn haakspulletjes in gedaan super handig. Het tasje werd ook gelijk bewonderd door mijn moeder en een andere tante ze vonden hem zo mooi! Dank je wel Poes P.!
Van het weekend wil ik mijn PIF's op de post doen. Helaas heeft Liekepiek zich afgemeld omdat ze zelf vond dat ze nog te weinig volgers heeft dus bij deze bezoek haar blog en wordt volger ze maakt hele leuke spulletjes ze is nog maar net begonnen met bloggen.

9 opmerkingen:

  1. Het is wel een schattig vosje!
    Smootzie is trouwens met veel liefde ontvangen!!! Perfecte grootte was hij ook voor haar.
    Mijn zus heeft nog een reactie onder mijn berichtje erover gedaan!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattig! Ik wil ook zo'n vosje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend tasje! Bofkont!
    Ik vind het wel een erg leuk vosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het vosje is echt heel erg schattig. Heel lief!

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke/lieve dingetjes (: I LIKE IT!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend gaaf zeg!

    Was je er lang mee bezig?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie leuke reacties!!

    @Lique heb hier niet zo heel lang over gedaan, alleen met het vilt lukte niet zo goed helaas dus nog even oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen