maandag 30 augustus 2010

#53


Tikkie jij bent 'm!!

Ja ik werd ook getikt door Marieke van Made by Mriek dus nu ben ik aan de beurt. Dus ik mag een lijstje in gaan vullen met leuke weetjes. Ik ga maar eens snel beginnen en daarna mag ik deze doorgeven aan 4 andere bloggers...

Vier dingen uit je (hand)tas
- Telefoon
- Fototoestel
- Portomonee
- Autopapieren, rijbewijs etc..

Vier dingen uit je bureau lade
(ik heb niet echt een bureau maar maak er maar mij knutselkast/lade van)
- Scrappapier
- Wol
- Haaknaalden
- Knopen, oogjes etc..

Vier favoriete dingen in je slaapkamer
- Natuurlijk ons bed
- Kaptafel
- Inloop kledingkast
- Parfumflesjes make-up etc..

Vier dingen die je altijd al hebt willen doen (maar nog niet heb gedaan)
- Leren surfen (lijkt me zo gaaf)
- Misschien nog een paar tattoo's erbij
- Me eigen soort poppetje ontwerpen met haken
- Ooit een webwinkeltje willen beginnen

Vier dingen die je op dit moment heel erg leuk vind
- haken
- bloggen
- nieuwe leuke dingetjes vinden op het internet
- anderen mensen inspireren om ook dingen te gaan maken

Vier liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
- "De wereld is mooi" van kindertv
- The Call - Regina Spektor
- Pan's Labyrinth Lullaby
- Just dance - Lady gaga

Vier dingen die je niet van mij weet
- dat ik ook graag doe koken
- mijn haren zo lang zijn dat ze bijna tot mijn bips komen :)
- dat ik ook van klassieke muziek mooi vind
- dat ik van dansen hou

En als laatste: vier mensen die ik bij deze ga tikken...
Pippelotje
Homemade by Nancy
Lisanne95
Met liefde gemaakt Lotsie

Tikkie!! En we spelen zonder terugtik!! ;-)

3 opmerkingen:

  1. Wow, heb jij echt zulk lang haar!! foto!! ;-) Wat leuk om te lezen en dank je wel voor de 'tik'!! Ik zal hem morgen op mijn blog zetten, leuk!!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal eens op zoek gaan naar een foto :)
    Ik vond het ook wel weer een keer leuk om een lijstje in te vullen even weer eens wat anders ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oei, ik heb net terug getikt :p
    Sorry, maar ik vond jou blog de moeite waard om eens een bezoekje te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen