maandag 30 augustus 2010

#54

- voodoo doll Bat bat boy -
" I am the Bat Bat Boy Doll Are you often stay out late at night? Do you get off work in the midnight and hurry home in the dark? Keep the Bat Boy, ad let it guard you from the danger in the dark."

Ken je deze al? Paar jaar geleden heb ik van deze een paar besteld. Leuk om kado te geven. Toen mijn kraamverzorgster weg ging heb ik haar ook een voodoo doll gegeven voor in de auto te hangen de bat bat boy deze vond ik wel toepasselijk bij haar beroep. Eentje hangt er aan mij zwangerschapsboekje wat ik zelf hebt gemaakt en heb er zo ook nog een paar kado gegeven aan vrienden en familie. Ze zijn helemaal niet duur kosten 2,95 per stuk zitten in een zakje verpakt met een kaartje erbij met de omschrijving erop en er hangt een kettingtje aan makkelijk als hanger te gebruiken.
Je kunt ze bestellen bij: www.voodoodolls.nl

3 opmerkingen:

  1. Leuk zijn ze he! Ik heb er ook al eens een paar gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vond ik ook :) Heb er vandaag ook weer bij besteld

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat grappig zeg. Inderdaad erg leuk als cadeau. Ik kende ze nog niet eerlijk gezegd.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen