zaterdag 18 september 2010

#59

En hier is ze dan Mixy. Ik was van plan om scrumpy in het roze te maken nou begon ik met het maken van het hoofd en vond het gelijk al niet passen dus heb ik er maar een poes van gemaakt met wat ideeen van ElisabethD zoals de ogen, snuitje en de kleuren combi, de oortjes en de staart heb ik zelf verzonnen. Het lichaampje zelf heb ik iets langer gemaakt. Nou zit ik alleen nog te twijfelen of ik nog een halsbandje zal maken voor om haar nek.

Patroon: Mixed van Scrumpy en ElisabethD
Website: /
Garen: Catania Cotton
Haaknaald: 3.00 mm
Versiering: Safety Cat Eyes

15 opmerkingen:

  1. Ik hou echt super veel van deze dingetjes die je maakt
    zo onwijs knap. Ik heb echt bewondering voor je <3
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een scheetje, halsbandje met leuke glimmende kraaltjes zou wel heel deftig staan bij deze mooie dame.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ze is prachtig!! Echt, ik vind haar helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaa dat lijkt mij wel "kittig" staan een halsbandje! Ik ben wel van de "bling-bling" of anders iets met pareltjes wat meer "classy" Maar wat je ook besluit ze is zo lief! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen