donderdag 30 september 2010

#61

Even snel een berichtje nog een paar uurtjes te gaan en mijn Give away is afgelopen morgenavond maak ik de winnaar bekend en wat diegene ongeveer in zijn/haar pakketje kan verwachten.
Verder gaat het hier zijn gangetje, de weken vliegen voorbij. Wat gaat de tijd soms toch snel.

Zaterdag ga ik met mams naar Maastricht dit had ik jaren terug al een keer beloofd maar het kwam er steeds niet van of er kwam weer iets tussen maar nu gaan we dan eindelijk. Ik heb toen kaartjes gekocht bij AH voor 13,50 voor de hele dag treinen door Nederland. Nou komt het mooie aankomend weekend zijn er werkzaamheden aan het spoor tussen Roermond en Maastricht dus moeten we nog een stuk met de bus. Ach ja. Als we maar daar komen.

En iedereen nog bedankt voor de tips van mijn vorig berichtje. Mijn schoonmoeder gaat me mee helpen om er een voering in te zetten en waarschijnlijk gaan we klittenband gebruiken. Maar eerst moet ik alle draadjes in stoppen ben er inmiddels al mee begonnen. Maar nog niet klaar.

1 opmerking:

  1. Hoi hoi!

    Ik ben erg benieuwd hoe die is geworden. Het ziet er allemaal zo lief uit! Succes ermee en have fun met treinen!

    BeantwoordenVerwijderen