zondag 3 oktober 2010

#63

Vanaf april ben ik met bloggen begonnen ik vind het hardstikke leuk! En heb nu al 88 volgers wauw... dat zijn er heel veel! Maar nu wil ik graag ook alle mensen volgen die mij volgen maar nou weet ik soms niet hoe ik bij hun blog kan komen wel als diegene een bericht heeft geplaatst op mij blog. Nou wil ik graag vragen aan diegene die mij volgen maar ik hun niet om een berichtje achter te laten zodat ik ook naar jou/jullie blog kan gaan om volger te worden. Snappen jullie het nog?

(Of is hier nog een andere manier voor, heb dat zo niet kunnen vinden)

Alvast Bedankt!!!!!

8 opmerkingen:

  1. Als je op een volger klikt, staat bij 'links' meestal wel hun blog vermeld, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ze een reactie bij je achterlaten moet je op hun naam klikken.
    dan kom je bij hun profiel, en dan moet je zijn/haar blog aanklikken. & dan kun je diegene volgen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lisanne ja dat wist ik al, maar als iemand mij volgt en nog geen bericht heeft achter gelaten kan ik wel kijken wie dat is maar niet iedereen heeft een linkje staan van hun eigen blog.

    Hmm.. ga nog eens onderzoeken..
    thx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooi blog.
    Groetjes, DEKA.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zal het je voor mij wat makkelijker maken ;) : http://mooisvanme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik herken je probleem wel, maar is het niet zo dat alle volgers ook geen blog hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je mijn blog hebt gevonden en volger bent gaan worden. Je maakt trouwens erg leuke dingen!! En ja had een leuke give away.....wanneer is de volgende:) ??

    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij ben je ook altijd welkom:
    http://toephi.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen