vrijdag 15 oktober 2010

#66

- Trappelzak dicht -


- Trappelzak open -


- Mutsje van de trappelzak -


- Klittenband aan de zijkant van de trappelzak -

De trappelzak, met behulp van mijn schoonmoeder is deze best goed gelukt. Zijn natuurlijk wel wat puntjes waar ik op moet letten zou ik er nog eentje gaan maken. Mijn schoonmoeder heeft de voering en de klittenband vast gemaakt. De onderkant en het mutsje hebben we ook dichtgemaakt. De trappelzak heb ik met dikkere katoen garen gehaakt en met haaknaald 4.00 mm. Afwerking heb ik met vasten een rand omheen gehaakt  2x. En zondag gaan we op kraamvisite hopelijk vinden ze het mooi! Iedereen nog bedankt voor het geven van de tips in een van mijn vorige berichten.

13 opmerkingen:

  1. Caet, de trappelzak is prachtig geworden. Welke moeder zou niet blij zijn als ze zo'n kraamkado krijgt.

    Van mij krijg je alvast een pluim

    groetjes,
    Knutselbeertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleuren. Mooi geworden, ook met de voering. Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAAAAUWWW!! Wat issie mooi!!!
    Echt supertof geworden, mooie kleuren ook.

    Check mijn blog ff trouwens, als je wilt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat mooi en lekker zacht.
    Want de binnekant is van fleece?!
    Super!
    Groetjes, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, dat ziet er heerlijk uit! Ik zie er zó al een lief klein snoetje van tussen piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet ie er leuk uit!!
    Complimenten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedereen bedank voor de complimentjes!

    @ DEKA
    Binnenkant is geen fleece. Ken je de tricotslen die babydraagzakken.
    Daarvan is dat gemaakt. Heb even gegoogled en het is 100% Katoen.

    @allemaal sterrekes
    Hopelijk kan of mag ik er een foto van maken als de baby erin ligt.
    Zou helemaal geweldig zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh wat ontzettend mooi!!! Leuk dat je weer mee deed met mijn Link Party!
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Caet, wat een mooie trappelzak. En wat leuk dat je creJJtion bent gaan volgen, dankjewel! Fijne zondag, liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en lekkere warme slaap/trappelzak heb je gemaakt, leuke kleuren ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie trappelzak! En mooie kleurtjes ook.

    Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik ben dus op zoek naar cotton eight, kleur 332 en verfbad 080. Had de katoen al wel gevonden maar een ander verfbad die donkerder is. En aangezien de roze naast elkaar komt zie je dat natuurlijk direct...
    Maar mocht je nog wat hebben liggen houd ik me aanbevolen.

    Groetjes Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen