vrijdag 22 oktober 2010

#67

-Bunny-

Het pakketje had ik al dicht geplakt en wat dom vergeet ik foto's te maken van de bunny die ik voor Lotsie gemaakt had, bij deze heb ik de foto bij Lotsie haar blog even "geleend".

En deze kreeg ik van de week binnen een hele leuke give away gewonnen bij Creacuties! Ik heb er een paar foto's van gemaakt...

- give away van creacuties -

- paddestoel sleutelhanger-

Het is een beetje rusig hier op mijn blogje, even een drukke maand, wil zelf ook een hoop dingen doen want ben onder andere bezig om een eigen website op te starten. Eerst moet je natuurlijk wel weten wat je erop wilt zetten. Komt wel goed. Heeft ook geen haast. 
Er zit weer een give away aan te komen... Jup bijna 100 volgers.. wauw! Leukleukleuk...
Ik ga er een eind aan haken.. we gaan geloof ik een spelletjes doen want me manneke is naar een spellenbeurs geweest! Fijn weekend allemaal!!

12 opmerkingen:

  1. the bunny is just sooooo cute, I love it. Sara x:o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. those look nice;)

    http://mypointmystyle.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig cadeau! Suc6 met je website! Ben benieuwd! Kan je dan dingentjes bestellen? Ik vind je trappelzak zo leuk! haha! Ik ben benieuwd naar je give away! Knap dat je al bijna 100 volgers hebt! Nou daag daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Kris. Uiteindelijk is wel de bedoeling dat je ook dingetjes kunt bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een schattig konijntje! Spijtig dat ik helemaal geen tijd meer heb om iets te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij jou zal je 100ste volger vast snel volgen!! ;-) :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En een dag later heb je er alweer 104!!! Hoe doe je dat?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bunny heb je gemaakt.
    Gefeliciteerd met je gewonnen give away.
    Ik heb je blog goed bekeken en heb besloten dat ik je ga volgen. Kan ik je komende knutsels goed in de gaten houden.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Ik zie het nu pas... We hebben het hier ook mega druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super die Bunny!
    Leuke blog heb je trouwens. Ik ga je volgen.
    Nog gefeliciteerd met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen