zondag 7 november 2010

#69

Even een berichtje van mij... heb op het moment even niet zo veel inspiratie om te bloggen, ook niet zoveel tijd op het moment. Ben bezig met een eigen website te maken en wil daarin ook een klein webshopje maken als dat gaat lukken, met een beetje hulp van mijn broers moet dat wel goed komen. Eigen logo heb ik maar dat blijft nog even geheim, heb wel al een eigen domein aangevraagd. Dat gaat helemaal goed komen.

Momenteel ben ik weer bezig met een nieuwe trappelzak zo eentje die ik al eerder heb gemaakt maar deze word denk ik mooier. Meer kleurtjes en lekker vrolijk! De afwerking zal waarschijnlijk ook anders worden. Maar dat zien jullie vanzelf wel een keer voorbij komen!

Toytoytoy...

3 opmerkingen:

  1. Nou, spannend allemaal. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met je eigen website! Ik weet hoe ontzettend veeleisend en druk het kan zijn! Ben wel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen