zaterdag 20 november 2010

#72

- Amigurumi bunny -

Deze heb ik zelf ontworpen hij lijkt op een van me vorige bunny's maar heb deze helemaal aangepast dikkere armpjes, dikkere beentjes, langere oortjes enz.. Deze is gehaakt met extra dik katoen garen en met haaknaald 4.00 mm. Ik ga hem nog eens in het klein maken met dunner garen en kleinere haaknaald, kijken hoe deze er dan uitziet.

Had begin oktober de attic 24 garen pakketje besteld bij www.first4yarn.co.uk maar deze nog steeds niet binnen ben benieuwd wanneer ik deze binnen krijg, daar wil ik dan een leuk dekentje van gaan maken.

- kleurtjes garen van attic 24 bij first 4 yarn -

En ik ben bezig met het maken van een zwarte pietje van www.echtstudio.nl had er al eentje klaar en deze aan mijn schoonmoeder gegeven maar had er een beetje haast mee dat ik vergeten ben een foto hiervan te maken, dit is niet de eerste keer dat ik dat vergeet. Het patroontje is heel gemakkelijk en best snel klaar.

Vanmiddag stof halen voor de nieuwe trappelzak maar ben er nog niet overuit welke kleur ik zal nemen dus het beste is om de trappelzak maar mee te nemen naar de stof winkel. Draadjes moeten nog ingestopt worden en een afwerk randje er rond om heen ook hierbij nog even kijken welke kleur ik ervoor zal kiezen.

Iedereen een fijn weekend!!

9 opmerkingen:

  1. Waauw wat een leuk konijntje! Knap dat je dat helemaal zelf hebt bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je konijn is weer geweldig! :-D
    Balen dat je pakketje er nog steeds niet is... Duurt wel erg lang zo naar mijn mening...
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!

    Nog bedankt voor je felicitaties!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief!!! Dank je voor je compliment!! Ik wou dat ik zo kan haken als jij!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben wel heeel benieuwd naar welke wol het is van Attic24, kan het zelf niet vinden..

    Kan ik het linkje rechtstreeks krijgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is echt 1 van mijn favorieten!
    kun je het patroontje misschien eens doormailen?

    sitske
    e-mail: sitskevermaelen@hotmail.com

    dankje!!

    BeantwoordenVerwijderen