zondag 21 november 2010

#73


- zwarte piet -

En vandaag kwam sinterklaas aan bij ons in het dorp. Daar ben ik even met mijn zoontje wezen kijken maar hij snapt er nog helemaal niks van hij zegt alleen piet hij herkent ze wel. Van de week heb ik een zwarte piet gemaakt patroontje is van echtstudio. Heb een heel klein beetje me eigen look aan gegeven dit is meer een meisjes piet en afgewerkt met een dun gouden randje. Het neusje vond ik een beetje moeilijk wist niet precies hoe ik dat moest doen heb de draad er wel een paar keer door heen gestoken maar het lijkt toch wel een beetje op een neusje toch.? Foto's zijn niet super goed gelukt heb het met een beetje haast gedaan en had niet zo veel tijd om me klein studiootje op te zetten.

6 opmerkingen:

  1. Erg leuk pietje!
    En het neusje is mooi hoor.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het neusje schattig, trouwens het gehele pietje ziet er gezellig uit.
    Groetjes, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel weer prachtig gemaakt!
    Zal binnenkort over mijn krans bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit!! :D
    Zwarte Piet, wiedewiedewiet, ik hoor je wel maar ik zie je niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!! en je mag wel eens komen 'graaien' hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen