dinsdag 7 december 2010

#75

Zoals jullie weten ben ik bezig met een eigen homepage. Als het allemaal mee zit wil ik hem begin volgend jaar online zetten. Er moet hier en daar nog aanpassingen gedaan worden en nog foto's maken voor op de homepage en mijn patroontje uitwerken zodat deze te downloaden zijn op de site. Gaat toch wel meer werk in zitten dan ik had gedacht. En later komt hier ook nog een webwinkeltje in. Maar ik wou mijn logo al met jullie delen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Mijn domein is al geregistreerd deze doet het alvast. Al met al komt het langzaam allemaal op gang. Ja en tussendoor natuurlijk dingetjes haken.
- logo lil' sis star -

Ik ben er nog niet over uit of ik labeltjes zal laten maken of dat ik zelf labels ga maken met papier en een kettinkje. Dus nog genoeg te doen. 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooi logo. Ben heel erg benieuwd naar hoe het allemaal gaat worden.

    Succes met alles!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hip logo hoor! Mooi!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Go Caet, go Caet!!
    Succes en veel plezier met alle voorbereidingen!!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk logo en inderdaad ik ben benieuwd hoe alles gaat worden! ;)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen