zondag 19 december 2010

#79

Dit word denk ik een lange blogpost... Maar we beginnen bij het begin..

Weten jullie nog dat ik een gestreepte bunny had gestuurd naar Suzanne van Gorjuss?? (klik hier)
Ze heeft m ontvangen ze heeft zelfs foto's op haar flickr gezet. (klik hier) 
Ik ben zo blij dat deze goed aangekomen is had eerst wat probleempjes met het versturen bij het postkantoor. Maar dat is uiteindelijk allemaal goed gekomen.



Ik heb weleens op iemand zijn blog gezien weet alleen niet meer bij wie dus als je dit bekend voorkomt dan reageer maar even. Jullie kennen het wel de kleine draadjes die je overal van af moet knippen wat "over" is jaaa wat doe je hier dan mee.. ik heb ze allemaal verzameld in mijn glazen pot! Ziet er super leuk uit. Je zou ze eventeel ook nog als vulling kunnen gebruiken. 


-pot met draadjes-



En deze heb ik laatst gemaakt Mr. Hanky! Ik weet niet of iemand hem kent maar dit is dus de Mr. Hanky the Christmas Poo van Southpark! Klik hier voor een youtube filmpje. Ja ik wou ook iets voor kerst maken dus dat werd deze. Hij is nog niet helemaal klaar hij krijgt nog een tongetje van vilt en armpjes. Maar hier alvast een voorproefje.

- Mr. Hanky -

Gemaakt van catania cotton, veiligheidsoogjes en met vilt. Het patroontje staat trouwens hier.
Het patroontje van de muts staat er niet bij, dus deze heb ik zelf verzonnen. Maar niet opgeschreven hmm.. Fijne zondag iedereen!

6 opmerkingen:

  1. Ik las net de twitter berichtjes van Gorjuss en daar las ik dat je konijntje was aangekomen en helemaal fijn geknuffeld wordt. Wat leuk!
    groetjes,
    nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je berichtje!! Hiihi die mr. hanky is geweldig! Wat een grap :)
    Liefs Juliette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb haar foto's gezien, leuk joh!!! Wat een leuk idee met die draadjes! met zpagetti staat het ook leuk, denk ik! Mr Hanky is lief!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Humor! Mr Hanky! Issie al helemaal klaar?
    Ik ben wel onwijs blij met jou als fan van mn boeken tips ;-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, deze mr. Hanky is echt leuk!
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi!

    Alweer een tijdje geleden dat ik bij je ben wezen kijken...maar ik ben er weer! Wat een draadjes heb je altijd over ja! hahha! Wat ga je er nu mee doen??? Ben benieuwd! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen