zaterdag 15 januari 2011

#88


- Bunny -

Jup alweer een bunny.. maar weer met andere kleurtjes.. zag met uploaden pas dat hij de paarse kleur niet helemaal gepakt heeft op de foto.. maar dit zal voorlopig denk ik ook wel de laatste bunny zijn.. dit was ook een van mij onafgemaakte projecten. Heb er nog 4 liggen die ik af moet maken. Dalijk misschien aan de volgende die is ook zo klaar. Soms vind ik het wel fijn als je niet hoeft na te denken of te tellen als je bv een deken aan het maken bent. Gewoon even lekker haken :)

Ik ben nog aan het twijfelen of ik mee zal doen aan de wedstrijd van echtstudio.nl waar je een clowntje mag ontwerpen. Het is natuurlijk wel een hele leuke uitdaging. Ik ga hier er nog over nadenken. Doen jullie wel mee?

4 opmerkingen:

  1. Hij is wel heel leuk met die streepjes en mooie kleuren ook!

    Ik doe niet mee met de clown. Zoals je zegt, lekker ontspannen haken is ook erg leuk!
    Ik moet/mag nog een poppetje voor iemand ontwerpen, dat vind ik alweer leuk en uitdagend genoeg...
    Ik haak liever lekker ontspannen aan de hand van een patroon. Ieder z'n ding. Er zijn genoeg van die knapperds, die dit vast wel kunnen en zin hebben om dit aan te pakken ;-). Het is wel een ontzettend leuk project en ik ben benieuwd wat er allemaal voor mooie creaties zullen verschijnen.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat een schatje is deze streep bunny, heel leuk. Ik doe niet mee met de clown van echtstudio en heb daar zo mijn redenen voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan er wel een maken van vilt maar haken? Hoeveel jaar de tijd heb ik? Ha,ha,ha neeeee doe jij maar mee! Ik hoop dat je wint! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. awww zo lief en knap dat je dat kan!!
    :D love it
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen