vrijdag 21 januari 2011

#91

Een stokje, van Creacuties, voor mij!!!

Creacuties heeft een stokje gegooid naar mij en ik heb hem gevangen!!
De titel van het stokje is.. "What's on your desk?"

Helaas moet ik bekennen dat ik nog niet echt een bureau heb. Mijn crea hoekje moet nog gemaakt worden maar in de winter is het achter in ons hobbyhokje een beetje koud.. Omdat we nou een dik een jaar geleden verhuisd zijn is het er nog niet van gekomen om deze helemaal af te maken en staan er nog een hoop spullen. Dus ik zit voornamelijk lekker in de huiskamer op de bank.
Ik heb een la waar mijn boekjes en mapjes in zitten met patronen mijn flow agenda ligt daar ook in. Ik heb een curver box vol met garen. Als ik met een project bezig ben doe ik de bolletjes garen in een rood tasje (die ik van Poes P. gewonnen heb toen met de give away) en die staat dan op de bank. In het tasje zit een schaar in etuitje met haaknaalden en de bolletjes garen die ik op dat moment nodig heb. Dan ben ik bezig met een deken en omdat ik zoveel verschillende kleuren garen daarvoor gebruik heb ik die weer in een ander mandje zitten (die ik ooit bij de ikea gekocht heb). Ik heb een vensterbankje waar wat beestjes en creaties op staan die ik gemaakt heb. Mocht straks ons hobby hok klaar zijn dan laat ik zekers nog wel foto's van zien.
Hier nu een paar foto's van mijn mobieldesk zullen we maar zeggen..

Nou mag ik het stokje door gaan geven deze gaat naar Marieke van Made by Mriek en naar Poes P. vangen meiden!!

3 opmerkingen:

  1. Oooh wat een leuk idee, zo'n heerlijk mandje! Ik heb een oude tas, maar ben dat ding zooo zat. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal. Heel leuk om te lezen hoe ieder zo zijn gangetje gaat.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen