zondag 6 februari 2011

#93

Heb je dat ook weleens dat je zoveel ideeën hebt maar ze niet uit gewerkt krijgt. Niet weten hoe te beginnen, niet veel tijd.. enz.. enz.. Heb zoveel ideeën voor mijn website uit te werken, zoveel ideeën om zelf patroontjes uit te werken.. maar helaas blijft het alleen nog maar bij het bedenken en er over dromen hoe ik het wil hebben. Binnenkort krijg ik eindelijk photoshop op mijn mac en hopelijk kom ik dan verder vooruit. Ik vind het zo leuk om iets te maken en daarna trots op te zijn dat ik het zelf gemaakt heb.

Dinsdag is mijn zoontje jarig. Hij wordt alweer 2 jaartjes, wat gaat de tijd toch snel. Ik geniet zo van de momenten als ik zie hoe pappa hem aan het lachen maakt. Voel me dan zo happy.

Verder ben ik bezig met 2 baby trappelzakken. En ja de minder leuke dingen moeten ook gebeuren en dat is al die draadjes instoppen. Moet ik nog stofjes gaan halen voor de voering. En dan nog afwerken, deze keer wou ik iets anders proberen dan klittenband. Even zien of ik het allemaal zo voor elkaar krijg zoals ik het wil.

Iedereen nog een fijne zondag.. helaas heb ik geen foto's om te laten zien next time better!
Ik had gewoon zin om even te updaten en wat te vertellen..

3 opmerkingen:

  1. Dat herken ik heel goed! En ik heb alle ideetjes opgeschreven en nu begin ik met uitwerking van plan 1. Mijn boek schrijven. Gewoon beginnen en als het niet lukt of even tegen zit, dan mag het in de ijskanst en mag ik aan plan 2 beginnen. Dat is mijn voornemen 2011.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, hoe herkenbaar, maar hoeveel je ook wil doen, hoeveel ideeën je ook nog uit wil werken, vergeet niet te genieten van je kleine mannetje want voordat je het weet is hij groot. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die ideeën! Zorg dat je er niet onrustig van wordt...ben erg benieuwd naar je trappelzakken!
    Daag!

    BeantwoordenVerwijderen