vrijdag 11 februari 2011

#96

- beebie -

Hier mijn nieuw projectje deze is nog niet helemaal klaar ben er nog niet helemaal overuit hoe ik hem verder af moet maken. Misschien nog wat haartjes erop een rammelaar in zijn handjes. Het basis patroontje is van uugly kid en dan me eigen draai er aan gegeven. De luier heb ik zo uit de hand gemaakt. Meer een proef of het wel uit zou zien. Helaas lukt het de laatste tijd niet om mooie foto's te maken met mijn Canon Ixus camera maar het zal denk ik wel aan mij liggen. 
Binnenkort wil ik toch weer eens een give away doen maar weet nog niet precies wat. Omdat ik al zoveel volgers heb en ook al bijna mijn 100ste blog post heb werd het tijd om weer eens iets leuks te doen. Volgt snel...

7 opmerkingen:

  1. deze mooie baby kan inderdaat nog een speeltje gebruiken.
    Knap werk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! met een rammelaartje is hij compleet!

    liefs sitske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schattig hoor! ik wou dat ik zo goed kon haken...begin net, maar snap het nu al niet meer haha! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb een Fujifilm Finepix Superzoom :-) de camera op de foto is van mn vriend.

    BeantwoordenVerwijderen