zaterdag 12 maart 2011

#98

Hier even een berichtje van mij. Vandaag naar de wolwinkel geweest in Duitsland nog wat bolletjes wol in geslagen. Kan ik eindelijk mijn projectje afmaken. Het gaat even niet zo snel hier. Heb weer van die dagen dat ik ontzettend moe ben en savonds op de bank al in slaap val heb dan ook geen inspiratie of zin om iets te maken. Vorige week had ik de griep heel erg te pakken en heb 4 dagen in bed gelegen. Maar ik heb het overleefd!

Gister weer eens wezen uiteten met een van mijn beste vriedinnetjes, was al weer zo lang geleden. Met Kerst krijgen we meestal een eetbon als kerstpakket dus hebben we deze mooi in gebruik genomen, we hoefden zelfs niks bij te betalen hoe mooi is dat!

Verder heb ik heel veel ideeen om dingen te maken, maar een of andere manier krijg ik het niet helemaal uitgewerkt zoals ik zou willen. Maar heeft denk ik ook wel met mijn vermoeidheid te maken. We doen maar heen..

Iedereen een fijn weekend! Tot snel..

Ps: Ik ben na aan het denken over een give away.. omdat ik zoveel volgers heb, bijna mijn 100ste blog bericht heb (dat is aardig wat voor mijn doen) enenenen mijn blog bestaat bijna 1 jaar! 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een feestelijke dingen, afgezien van het moe en grieperig zijn ;)
    Plezier met de wol, komt vast binnenkort iets leuks uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toegeven aan je moehied en lekker rusten dan komt de inspiratie vanzelf weer :)
    groetjes Reesje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Caet,
    Dank je wel voor je deelname aan mijn give away. Leuke blogs heb je me aangeraden. Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen