zondag 3 april 2011

#100


Eindelijk is het dan zover een give away op mijn eigen blog. Ik ben al weken over na aan het denken wat ik zal doen met de give away maar kom er maar niet uit. Omdat mijn haakwerkjes even stil liggen door persoonlijke redenen ga ik een leuk pakketje samen stellen. Met o.a bolletjes garen, buttons, lintjes.. in ieder geval ik maak er een leuk pakketje van met leuke hebbe dingetjes.

Waarom deze give away!
1. Dit is mijn 100ste blog bericht!
2. Omdat ik al meer dan 150 volgers heb! (En vind het zo leuk dat mensen mij volgen en er toch weer meer bij komen en dat geeft mij weer genoeg redenen om door te blijven gaan!)
3. En op 13 April bestaat mijn blog al 1 jaar!

Dus bij deze wil ik ook gelijk zeggen dat op 13 April de winnaar bekend wordt gemaakt van mijn Give Away!!!!

Hoe doe je mee.. nou euhm laat gewoon een berichtje achter hier op mijn blog (check even voor de zekerheid of je berichtje er ook daadwerkelijk staat om misverstanden te voorkomen)
Je mag het op je blog zetten over mijn give away maar is niet verplicht.

28 opmerkingen:

  1. Het lijkt mij een leuke give away...en spannend...Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor, zo'n verassings give-away, count me in! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de leuke redenen om deze give-away te gaan doen! Natuurlijk doe ik graag mee met zo'n verrassing give-away!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, 100 berichtjes, 150 volgers en ook nog 1 jaar bezig.. Dat is reden voor een feestje..
    Ook ik doe graag mee met je give-away..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi fantastisch! Echt leuk deze blogwereld! :D fantastisch dat je al zoveel volgers hebt! :)
    Ik doe mee ;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. give away's zijn altijd plezant , dus count me in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat. En zeker door blijven gaan, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk doe ik mee!! ;-)
    Ik hoop snel weer een mooie creatie van je te bewonderen..
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!!!!
    Ik doe mee! Ben dol op verassingen.
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd hoor, en natuurlijk waag ik een kansje...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oke, dat zijn vele dingen te samen, proficiat, en ik zou graag "winnen"! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lijkt me heel leuk, ik doe graag mee!
    ik zal ook een linkje op mijn blog zetten

    liefs sitske x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk leuk leuk, ik doe graag mee! alvast een dikke proficiat met je volgers, je jaartje bloggen en de 100 berichtjes. Ik blijf benieuwd. Groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe natuurlijk mee, het klinkt nu al als een superpakketje! Maar met superstatistieken is dat ook wel toepasselijk. Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee met deze leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. He wat leuk, ik zag dat jij bij mijn blogje was aangemeld dus kwam even koekeloeren. En wat blijkt, je hebt een leuke give-away. Nou dan ben ik van de partij he...
    Ik las dat je veel moe bent, dus wens je veel sterkte daarmee en beterschap...
    liefs en bedankt voor het volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk en wat spannend...ik doe graag mee aan deze give away

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij volgde mij en zo kwam ik op jouw blog. Leuke dingen maak je! Ik grijp natuurlijk meteen mijn kans om mee te doen met je leuke give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh! Een verassings give away, wat heerlijk. Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tuuuuurlijk doe ik mee, ik had hem bijna gemist! :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk , een verassings give away , graag doe ik mee , groetjes vanuit turnhout , belgie , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe ook graag mee, proficiat trouwens met je blog, ik zal een link zetten op mijn lekkerbekkenmaar blogje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waauw, ik kwam hier per toeval op terecht en was meteen verkocht. Ik ga je blogje ook volgen en natuurlijk doe ik graag mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nog nét op tijd om mee te doen! ik was kort geleden volger van je blog geworden maar dit bericht had ik nog niet gezien. thx om er nog eens naar te verwijzen :-) ik ben benieuwd naar je superleuk verrassingspakketje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk een give-away.
    Gefeliciteerd met je 100ste berichtje, je 150 volgers en de eerste verjaardag van je blog!!!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk! Ben ik nog op tijd om mee te doen?
    Groetjes
    José

    BeantwoordenVerwijderen