vrijdag 8 april 2011

#104


Even weer iets anders. Babydekentjes!!! In verschillende kleuren. Volgend project is een babydekentje maar dan meer jongens kleuren of wat voor allebei zou kunnen. Eventueel kadootjes voor  na de zomer.



Het bovenste dekentje is van allerlei garen gemaakt. Van Catania tot Puppet katoen.
En de onderste is van Rico creative cotton wat ik bij www.first4yarn.com had besteld.
Maar het mooie is ze zijn nu ook in Nederland zelf te bestellen. Onder andere bij Lique's Handmade dus heb daar weer nieuwe bolletjes besteld. De babydekentje wil ik nog een voering in laten maken en met de kam snaps (thx Marieke) wil ik plastice drukkers op maken. Er komen dan weer nieuwe foto's als het helemaal af is en hopelijk ook wat betere foto's een of andere manier als ik hier binnen foto's maak lukt het niet zoals ik het wil. Misschien eens met mijn spiegelreflex camera proberen. Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen: