dinsdag 12 april 2011

#105

Nou de laatste uurtjes zijn aangekomen je kunt nog mee doen klik hier.

Vandaag in de brievenbus de kam snaps!!
Via Marieke's blog Madebymriek ben ik op het idee gekomen om er ook eentje
te bestellen jaaa echt een hebbe dingetje. Ik heb de kam snaps besteld via www.mardag.nl
Ik heb hem helaas nog niet uitgeprobeerd maar dat zal een deze dagen wel gaan gebeuren!

Heb verder ook nog geen tijd gehad om foto's te maken. Maar als ik iets af heb komt hier nog een uitgebreide review van!

Verder wacht ik nog op mijn bestelling van Lique's Handmade daar heb ik weer leuke kleurtjes
Rico Creative Cotton besteld. Dit is zo'n fijn garen om amigurumi's of dekentjes haken. Dit is een iets dikkere katoen als de Catania Cotton.

Tot morgen! dan wordt de winnaar bekend gemaakt van mijn give away!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen