zaterdag 4 juni 2011

#111

Nou ik heb het uiltje van Matawies ook maar eens een keer gemaakt. Had m een tijdje terug al via haar webshop gekocht. Hij is vrij makkelijk te maken. Ik heb wat dikker garen gebruikt en met haaknaald 4.00 mm dus hij is ook iets groter uitgevallen wat ook de bedoeling was.
Hij is voor mijn lieve collegaatje haar babykamer want ze is in September uitgeteld van een Jongen.
(Dit mag iedereen weten anders zet ik het hier ook niet neer) Op de achtergrond zie je al een sneakpeak van het trappelzakje waar ik mee bezig ben deze is ook bijna klaar en in dezelfde kleuren als het uiltje.

- uiltje -

7 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! En de kleuren passen heel goed bij elkaar.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurencombi is dat zeg! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem inderdaad gezien, maar kon nog niet reageren. Nu wel! (wel op hyves gerageerd, volgens mij)
    Hij is supermooi!!!
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    En erg leuk om ook een trappelzakje in dezelfde kleuren te maken.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi! Unfortunately I don't understand a word - but I'd love to make that owl too!
    I've been looking for patterns, but no pattern looks as cute as this owl does.
    Hope you understand me, please please can you tell how you made it? I am a crochet beginner!

    Greetings from Germany
    Senem

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oops! sorry I thought you made one yourself (google translations aren't so good) - the webshop is really nice, thanks!

    BeantwoordenVerwijderen