donderdag 16 juni 2011

#112

Even heel iets anders.. heb weer eens wat nieuws ontdekt.. mijn hobby's wisselen zich steeds weer af.
Soms even geen zin om te haken dan doe ik even iets anders. Laatst had ik weer iets moois gezien en ja dan begint het bij mij weer te kriebelen dat wil ik ook proberen. En wat spulletjes besteld even uittesten of het mij wel bevalt en of het wel lukt en dan kijk ik wel verder of ik wat betere kwaliteit spulletjes besteld.
Hier is mijn eerste resultaat... Het plaatje is van sterling zilver en er hangt een geboorte steentje aan.. deze is voor een oud klasgenootje van mij, die heeft in December een dochtertje gekregen. Het geboorte steentje is ook van de maand December. Je zult wel zien dat ik nog wel wat moet oefenen.


4 opmerkingen:

  1. aaah maar dat herken ik hoor - soms heb ik ook geen zin in haken of iets... en dan doe ik er weer iets ander tussen ... naaien of vilten ... Zolang we maar creatief bezig zijn hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, en wat een geweldig idee om aan een kraamkadootje te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf..!! heb al zitten zoeken, maar volgens mij zijn die slagstempels super duur of niet?! ben benieuwd..! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen