woensdag 3 augustus 2011

#119

Hey mede bloggers volgers. Jullie hebben al gemerkt is het heel erg stil aan deze kant laatste half jaar eigenlijk al. Dit had zo zijn redenen ik wil het graag even kwijt hier in het kort. Maar ik begin eerst met het goede nieuws wat ik hier eindelijk kan vertellen!! Wij zijn zwanger!!


Gister een goeie echo gehad en zijn nu 10 weken ver. Voorzichtig zijn we ontzettend blij.
Eerder begin dit jaar was ik ook al zwanger helaas liep dit niet goed af. Heb nog wel wat dingetjes gemaakt enzo maar op dat moment is dat allemaal niet zo belangrijk en inspiratie was soms ook ver te zoeken soms kon ik er ook wel mijn afleiding in vinden. 
Nou mijn misselijkheid toch wel een heel eind is verdwenen weer hoop ik weer wat meer te kunnen doen en ook meer te kunnen posten. Mijn concentratie is nog niet helemaal zoals het is merkte is straks even dus heb maar snel weer mijn haakwerkje weggelegd. 
Ik wil jullie heel erg bedanken dat jullie mij zijn blijven volgen. En zoals ik al eerder heb beloofd volgt er  nog een give away. Ik heb bijna vakantie, hopelijk ook weer meer tijd.

14 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd!!!
    Wat ontzettend leuk voor jullie. Het blijven wonderen en helaas kunnen zelfs wonderen soms niet goed gaan.
    Heel veel succes en blijdschap met deze zwangerschap, we gaan er van uit dat deze tot een goed einde komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!...geniet voorzichtig...maar geniet wel!!! Ik spreek uit ervaring....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zwanger zijn is een heel goede reden om het rustiger aan te doen! Neem je tijd om vooral te genieten :-) Het worden spannende maanden, maar zó de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een hele fijne, onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat met een prachtig en lief kindje als gevolg!
    Liefs,
    Mevr. Snoeshaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. proficiat met je zwangerschap en troostendeknuffel voor de zwangerschap die blijkbaar niet mocht zijn . Dat zal wel verwarrend zijn allemaal,die verschillende gevoelens...
    En welkom terug !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep Hoeraaaaaaaaa! Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, heel veel geluk en geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!! Ik weet precies hoe je je voelt, al ben ik inmiddels alweer 25 weken zwanger! Ik heb je even een volg-aanvraag gestuurd voor Twitter, ben benieuwd hoe je je nu voelt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!! Ondanks dat het allemaal natuurlijk heeeeel erg spannend is: GENIET!!

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    En bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi!
    Van harte! Wat een super goed nieuws! Helaas weet ik uit ervaring hoe verschrikkelijk het is om een eerder kindje te verliezen. Probeer toch te genieten van deze zwangerschap en hopelijk heb je niet te veel zorgen!
    Lieve groet Kris,

    bedankt voor je kraamfeest tips!

    BeantwoordenVerwijderen