donderdag 11 augustus 2011

#120


Gisteravond kwamen we thuis en gelijk in de brievenbus kijken en jaaa daar lag het boekje van Tessa van Riet - Ernst "Amigurumi & More" Ik vind het een heel leuk boekje en deze mag je echt niet missen in je verzameling. Heel veel leuke patroontjes en met een goed uitleg. Heb er ook gelijk eentje voor mijn tante besteld en die is volgende week jarig dus krijgt ze deze mooi voor haar verjaardag!
Het boekje is te bestellen bij echtstudio, maar zag dat het boekje ook bij bol.com te bestellen is.

2 opmerkingen:

  1. ik ben erg benieuwd naar het boek!
    als goed is komt ie morgen, heb bij bol.com besteld, omdat ik nog een ander boekje erbij hebben, die ze bij echtstudio niet hebben.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he?! Ik heb hem ook gister gekregen, helemaal toppie! :D Veel haak plezier!

    BeantwoordenVerwijderen