zaterdag 20 augustus 2011

#121

Heb ik weer he.. had ik eindelijk weer een projectje klaar voor iemand en dan denk ik oh daar maak ik de volgende dag nog foto's van en dan vergeet ik dat weer en dan heb ik het al afgegeven.
Ik had dus een rammelaar uiltje gemaakt van matawi's crea voor mijn collegaatje/vriendinnetje omdat ze in verwachting was. Nu is ze Woensdag bevallen van haar zoontje 5 weken te vroeg maar ze maken het goed. Dus had ik snel mijn uiltje voor haar afgemaakt en zijn we gisteren even langs geweest in het ziekenhuis. Zo klein en mooi manneke is het. Maar ik ben dus vergeten hier een foto van te maken. Ik was er stiekem best trots op want hij was heel goed gelukt.
Misschien krijg ik de gelegenheid nog wel om een foto van hem te maken met rammelaar tegen die tijd.

En mijn vakantie zit er weer bijna op. Morgen nog met ons zoontje naar de kermis en dan mag ik maandag weer beginnen. Krijgen we weer een normaal ritme. Is ook wel weer fijn.

1 opmerking:

  1. Handig is dat altijd he! Dat vergeet ik nu namelijk ook vaak... Nu minder door mijn blog, gelukkig! haha.

    Leuke blog trouwens, ik ga je volgen!

    Liefs Roxy

    BeantwoordenVerwijderen