zaterdag 15 oktober 2011

#123

Hoi hoi...

Het is stil heel erg stil hier I know... maar dat wil niet zeggen dat ik niks
meer aan het maken ben. Ben met heel veel dingen eigenlijk bezig. Zo ben ik
mijn website aan het vernieuwen en waar een link op komt voor mijn webwinkeltje.
Mijn blog gaat waarschijnlijk tegen die tijd ook verhuizen. Maar dat horen jullie dan wel.
Nou denk je oh dat doe ik wel eventjes allemaal maar er gaat stiekem toch meer
tijd in zitten als je denkt.  En daarbij heb ik ook wat bestellingen lopen die ik tussen
door ook nog aan het maken ben. En natuurlijk voor mijn eigen toekomstige beeb.
Mijn buikje wordt al aardig rond, ben nu ook al op de helft en de weken vliegen
hier echt voorbij. Hopelijk snel weer een blogpost met de opening!! 

2 opmerkingen:

  1. dat is heel lief hoor maar ik kan eigenlijk ook voor geen meter breien...
    maar toch bedankt! en ook nog eens proficiat!

    lieve groetjes,
    sitske xxx

    BeantwoordenVerwijderen