vrijdag 4 november 2011

#125

- uiltjes -

Het is hier nog steeds vrij rustig op mijn blog, maar ik probeer er verandering in te brengen zover me dat nu lukt. Er moet nog een heleboel gebeuren hier in huis voordat de 2de komt en helaas mag en kan ik niet zo heel veel. 

Deze uiltjes heb ik gemaakt voor iemand die ze weer kado wil doen voor de babykamer. Ben benieuwd wat ze er van vinden. Patroontje komt van Matawi's crea die kun je kopen in haar webwinkeltje.

Verder ben ik nog met iets bezig eigen ontwerpje.. ja dat is alweer lang geleden. Het is iets wat straks op de nieuwe babykamer komt te hangen. Heb bij Kuddelz wat dingetjes besteld. Ben zelf al benieuwd naar het resultaat hoe het gaat worden. 

Binnenkort gaat waarschijnlijk mijn blog verhuizen naar een ander adres en dat doe ik wanneer ik mijn nieuwe website online zet. Nog eventjes geduld.

En ben ook nog druk bezig om mijn webwinkeltje aan te vullen zo dat ik toch wat meer aan te bieden heb en dan wat meer gaan promoten. 

2 opmerkingen: