maandag 28 november 2011

#129

- Sterrenslinger -

Nieuw in mijn webwinkeltje sterrenslinger.. www.mijnwebwinkel.nl/winkel/lilsisstar
Leuk voor decoratie op de baby/kinderkamer!
Heb er alweer bijna eentje klaar maar deze keer voor mijn eigen, deze komt op de toekomstige babykamer. Maar we zijn (of ja mijn man) druk bezig met de kinderkamer, babykamer is ook al zo goed als klaar alleen 1 muur gaan we denk ik nog even over texen. 

Verder heb ik hier en daar wat opdrachten, en ben ik bezig met een nieuwe trappelzak haken maar deze keer een ander model. En wil ik nog een kraamkadootje haken een wagenspanner met uiltjes van matawi's crea iedereen hier in de buurt is gek op haar uiltjes!! Maar het loopt toch best aardig met mijn webwinkeltje.

Met mij gaat het verder wel goed, rustig aan doen morgen toch alweer 27 weekjes zwanger. Weken vliegen hier voorbij. En geniet toch wel van ons hummelke in mijn buikje, die trappelt er soms toch wel aardig op los.

5 opmerkingen:

  1. Ook in deze kleurtjes is de sterretjesslinger leuk!
    Fijn dat het met jou/jullie goed gaat, is toch wel zo'n bijzondere periode om zwanger te zijn. Geniet er van!
    Ook fijn dat je webwinkeltje naar tevredenheid loopt; is toch afwachten als je zoiets begint.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och...ik heb niet zo heel veel tijd om alles te lezen., maar je bent zwanger. Wauw! Van harte! Probeer van je hummeltje in je buik te genieten. Leuk dat je lekker met de babykamer bezig kan zijn. Heb je daar al over geblogt? Zal eens zoeken, want we zijn wel nieuwsgierig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sterrenslinger!!! Mooie kleurtjes!
    Leuk, dat je webwinkeltje lekker loopt.
    En natuurlijk helemaal mooi, dat alles goed gaat met jullie ;-)! Geniet er maar lekker van!
    Succes met alle voorbereidingen verder.

    Ennuh... bedankt voor de reclame ;-)!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi!
    Dan is het nog specialer zo'n kleintje in je buik. Nogmaals ik hoop dat je er van kan genieten. Ik ga niet zeggen: geniet ervan, want daar werd ik zelf zo kriegelig van haha. Je maakt in ieder geval mooie dingentjes voor op de beide kamertjes. Dat is altijd mooi werk om te doen (en je rust lekker uit :) Hier gaat alles goed. Het kleine boertje is zo lief, en zo lekker rustig, we hebben het enorm getroffen met hem. Heerlijk tevreden kind! Daag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief! Leuk in verschillende maten en kleuren, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen