dinsdag 24 april 2012

#133

Veel te lang geleden...

Heb ik hier niet meer geschreven.. nu eindelijk dan eens een updatetje..
Een gezinslid erbij, genaamd Andy! De laatste loodjes waren zwaar heel zwaar.. en ja na de bevalling wist ik ook waarom er zat gewoon een beeb van 4290 gram in mijn buik! Ook die blijft niet zitten.. de bevalling ging heel vlot 22.00 uur braken mijn vliezen en zat langs mijn oudste zoon zijn bed en de weeen begonnen al gelijk en meneer was er om 1.10 uur op 24 Feb. (Yep vandaag 2 maanden geleden alweer wat gaat het toch snel..) ook ik mag van geluk spreken de thuis bevalling ging snel heel snel.. te snel.. nadat Andy geboren was werd nog eens spannend ik verloor te veel bloed en moest met spoed naar het ziekenhuis zelf had ik niet in de gaten hoe ernstig het eigenlijk was maar heb een bloedtransfusie gehad.. het was allemaal best spannend.. maar hier is onze 2de zoon..

- Andy -

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!!!
    Wat een mooie foto van een prachtig mannetje!
    Die komt er wel ;-)
    Ik wens hem een schitterend leven toe war hij zeker zijn steentje aan zal bijdragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat fijn dat de bevalling voorspoedig verliep. Maar wat een schrik om dan zo snel naar het ziekenhuis te moeten gaan. Hopelijk gaat alles goed met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto!
    Gefeliciteerd met deze knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!!! Geniet ervan, ze worden zo snel groot, en veel rust voor de mama ;) Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat een droppie!
    Van harte gefeliciteerd!!!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht! En wat een geluk!
    Van harte!

    BeantwoordenVerwijderen