zaterdag 5 mei 2012

#135

Heb me deze week aangemeld voor een online Class, 2 zelfs eentje ervan is LetterLab van Elvie studio. Ik volgde haar al een tijdje via blogger en van de een kwam ik bij de ander.

- LetterLab -


En de tweede is Letter Love 101 van Joanne Sharp die heb ik via Anouska. Aan deze moet ik nog beginnen, van de week naar de boekhandel voor een paar werkschriften te kopen.
Ze noemen het ook wel Art Journal. Het is eigenlijk ook een beetje scrappen.

Verder gaat hier goed. Onze kleine man doet het goed. Het is wel druk met 2 kindjes af en toe lijkt het net alsof ik alles tegelijk moet doen. Maar savonds rond half 9 liggen ze allebei in bed en hebben we de avond lekker voor ons zelf.

1 opmerking:

  1. Oh, wat leuk! Ik zie het zo af en toe bij Creanoes. Het lijkt me erg leuk om te doen!! En ja, instagram is ook zo leuk! We zouden veel meer tijd moeten hebben ;-)
    Fijn weekend vast!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen